ZOBACZ Z JAKICH APLIKACJI KORZYSTAJĄ UŻYTKOWNICY QALCWISE W OBSZARZE ZARZĄDZANIA ZASOBAMI IT
IT

Obsługa zgłoszeń do IT
Rejestrowanie zgłoszenia przez pracownika z dowolnego urządzenia; przypisywanie cech zgłoszenia np. incydent, rozwój, dostęp do oprogramowania, uprawnienia; przypisywanie urządzenia, oprogramowania, aplikacji; dostęp pracownika do statusu zgłoszenia; przypinanie zdjęć i plików; pulpit pracownika IT, w tym widok zgłoszeń, podział i analityka zgłoszeń, źródło i cechy zgłoszeń; odrzucanie, akceptowanie zgłoszeń; przekształcanie w zlecenia serwisowe; automatyczne/ręczne wysyłanie zamówień do dostawców; raportowanie i analityka, w tym KPI.



IT

Rozwój oprogramowania
Definiowanie projektów IT; definiowanie struktury projektów IT; definiowanie czasów trwania zadań i czynności oraz członków zespołów projektowych; przypisywanie budżetów projektowych; automatyczna dystrybucja zadań projektowych; zgłaszanie komentarzy i wniosków; praca zespołowa; rejestrowanie wykonanych czynności i zadań; rejestrowanie czasów i kosztów na czynność czy zadanie; bieżący dostęp do stanu zaawansowania projektu rozwoju oprogramowania; planowanie i realizowanie spotkań; przypinanie plików; raportowanie i analityka, w tym KPI



IT

Aplikacja do wniosków na sprzęt IT
Składanie wniosków na sprzęt teleinformatyczny; automatyczna dystrybucja wniosku do upoważnionej osoby (osób); obsługa kompletacji sprzętu IT na wniosek; wydawanie sprzętu tymczasowego; uzupełnianie wniosków o numery zamówień, faktur, nr seryjnych; drukowanie protokołów zdawczo - odbiorczych; wydawanie sprzętu użytkownikom; tworzenie dokumentów OT na środki trwałe; generowanie danych do tworzenia kartoteki śr. trwałych w ERP; workflow; powiadomienia mailowe; analityki i raportowanie


