Piotr Gałkowski
13.11.2021
Marketing
Nasza najnowsza aplikacja jest dedykowana dla marketingu i służy do zarządzania aktywnościami marketingowymi. Aplikacja pomaga prowadzić ewidencję zasobów, definiować akcje i czynności marketingowe, harmonogramować zadania, rejestrować wykonanie zadań, rejestrować liczbę pozyskanych klientów do akcji oraz raportować stan aktywności marketingowych.
Problem klienta 😬 brak rzetelnej informacji o efektywności działań i narzędzi marketingowych, czyli „ilu pozyskaliśmy klientów i ile nas to kosztowało”, poprzez prowadzenie marketingu metodą prób i błędów (nietrafione inwestowanie w określone narzędzia marketingowe).
Potrzeba klienta 🤔 posiadanie wiedzy o rzeczywistych efektach działań marketingowych, by lepiej dobierać działania oraz narzędzia marketingowe i nie wyrzucać pieniędzy w błoto.
Rozwiązanie ❗🤩 zrezygnowanie z exceli, outlooka oraz danych na dyskach lokalnych i uruchomienie aplikacji Qalcwise zintegrowanej z CRM (dane klientów), systemem marketing automation (wyniki kampanii mailingowych) oraz ERP (koszty zasobów i usług marketingowych).
Cechy aplikacji 🔍😍
• bieżąca ewidencja ilościowo-wartościowa zasobów marketingowych (katalogi, standy, regały, ekspozycje, bilbordy, gazetki, ulotki, itd.),
• definiowanie akcji i czynności marketingowych (zasoby, zadania, czasy, budżety),
• planowanie i harmonogramowanie aktywności marketingowych (np. akcji door2door, publikacji ogłoszenia w prasie, udziału w eventach, itd.),
• rejestrowanie wykonania zadań (czas i zużycie zasobów na akcję),
• rejestrowanie liczby pozyskanych klientów vs. akcja marketingowa,
• dostępność kosztów zasobów i usług marketingowych,
• integracja z CRM, marketing automation, ERP,
• raportowanie i KPI (np. ile pozyskaliśmy klientów z akcji X i ile kosztował nas jeden klient).
Korzyści dla klienta 🚀📈🥰
• wiedza w jakie aktywności marketingowe inwestować, czyli co się najbardziej opłaca,
• zasoby marketingowe w jednym miejscu,
• bieżący dostęp do stanu akcji marketingowych,
• skrócony czas odnawiania zasobów marketingowych.
Każdy wie, że marketing jest ważny. Nie każdy wie, że można go realizować efektywniej i skuteczniej.