Piotr Gałkowski
10.10.2021
Szkolenia stanowiskowe
Aplikacja do obsługi szkleń stanowiskowych. Obsługuje proces długoterminowego przystosowywania pracowników do pracy na stanowisku pracy, tj. od przypisania szkolenia i zadań szkoleniowych w podziale na okresy szkoleniowe do pracownika, poprzez harmonogramowanie aktywności szkoleniowych, tj. spotkań otwierających, przeglądów postępów, egzaminów, certyfikacji i ocen pracowniczych wg grafików brygad, a kończąc na bieżącym dostępie do postępów i wyników szkoleń.
Problem klienta 😬 rozproszone dane o postępach i wynikach szkolenia, niska efektywność obsługi procesu, intensywne wykorzystywanie MS Excel, MS Outlook i MS SharePoint, brak na rynku systemów HR do obsługi złożonych procesów szkoleniowych.
Potrzeba klienta 🤔 dostęp do centralnej i bieżącej wiedzy o postępach oraz wynikach szkoleń stanowiskowych, automatyzacja harmonogramowania aktywności szkoleniowych, redukcja zużycia papieru (digitalizacja), podniesienie produktywności zespołu HR.
Rozwiązanie ❗🤩 zastosowanie aplikacji no-code, czyli automatyzacja procesu planowania, monitorowania postępów oraz certyfikowania szkoleń stanowiskowych dla pracowników.
Cechy rozwiązania 🔍😍
• bieżący wgląd w aktualny postęp szkoleń pracowników, brygad i wydziałów,
• automatyzacja tworzenia nowego szkolenia dla pracownika,
• automatyczne harmonogramowanie aktywności szkoleniowych i wysyłanie powiadomień do kalendarza MS Outlook zespołu szkoleniowego,
• rejestracja wyników spotkań, przeglądów postępów szkolenia, egzaminów i certyfikacji bezpośrednio w aplikacji,
• drukowanie certyfikatów ukończenia szkolenia,
• automatyczna aktualizacja postępów szkolenia i pozostałych aktywności na kartotece pracownika,
• workflow,
• dashboard (kokpit menedżera) dla Liderów ds. Szkoleń,
• raportowanie stanu i postępów szkoleń stanowiskowych.
Korzyści dla klienta 🚀📈🥰
• centralizacja danych o szkoleniach stanowiskowych,
• ograniczenie do zera wykorzystania MS Excel i MS Outlook w realizacji procesu,
• zredukowanie do zera zużycia papieru w procesie,
• drastyczne zmniejszenie czasu planowania aktywności szkoleniowych,
• zredukowanie do zera błędów ludzkich w przepisywaniu danych,
• bieżące monitorowanie postępów szkoleń stanowiskowych.
Od zamówienia do uruchomienia w 5 tygodni.