Piotr Gałkowski
15.09.2021
Wnioski na sprzęt
Oddaliśmy do użytkowania kolejną aplikację, tym razem do obsługi wniosków na sprzęt teleinformatyczny. Aplikacja obsługuje całość procesu tzn. od złożenia wniosku, poprzez skompletowanie i wydanie sprzętu użytkownikowi, do wygenerowania dokumentu OT dla środków trwałych w księgowości włącznie.
Problem klienta 😬 niska efektywność i brak kontroli nad procesem zakupu oraz wymiany sprzętu teleinformatycznego dla nowych (podczas procesu onboardingu) i istniejących pracowników w organizacji rozproszonej geograficznie.
Potrzeba klienta 🤔 centralizacja oraz monitorowanie (transparentność) procesu zakupu i wymiany sprzętu teleinformatycznego połączona z automatycznym generowaniem dokumentów OT dla środków trwałych oraz identyfikacją z fakturami zakupów.
Rozwiązanie ❗🤩 udostępnienie pracownikom biorącym udział w zakupie, wymianie oraz ewidencji księgowej aplikacji informatycznej, która umożliwia automatyzację działań i podniesienie produktywności organizacji w tym obszarze.
Cechy rozwiązania 🔍😍
• kilkusekundowe składanie wniosków na sprzęt,
• workflow obiegu wniosków,
• rejestrowanie wydań sprzętu użytkownikom i generowanie protokołów przekazania,
• łączenie wniosków z zamówieniami zakupów i fakturami zakupów sprzętu,
• automatyczne tworzenie dokumentów OT dla środków trwałych w księgowości,
• powiadomienia mailowe,
• bieżąca dostępność do analityk zakupowych,
• raportowanie efektowności czasowej i kosztowej procesu obiegu wniosków.
Korzyści dla klienta 🚀📈🥰
• centralizacja danych o wnioskach na sprzęt teleinformatyczny,
• ograniczenie do zera wykorzystania MS Excel i MS Outlook w realizacji procesu,
• drastyczne zmniejszenie czasu obsługi wniosków,
• zredukowanie do zera błędów ludzkich w obsłudze wniosków,
• bieżące monitorowanie statusu wniosków przez uczestników procesu,
• wychwytywanie wąskich gardeł w procesie.
Od zamówienia do uruchomienia w 4 tygodnie.